رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن میدان در دیدار میان دو تیم پرتغال و ولز، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید امشب با به ثمر رساندن یک گل و تأثیر گذاری روی گل دوم، نقش کلیدی در رسیدن پرتغال به فینال یورو 2016 داشت. وی در پایان دیدار به وب سایت رسمی یوفا گفت:

این چیزی بود که از ابتدای رقابت ها رؤیای آن را داشتیم. می دانستیم که مسیر طولانی خواهد بود و هنوز هم در تورنمنت حضور داریم. از همان ابتدای کار باور داشتیم. لحظات سختی داشتیم، اما همانطور که همیشه می گویم: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد. بازیکنان، مربی و حتی کادر پزشکی هم شایسته این بودند. آنها در زمینه آمادگی جسمانی بازیکنان عملکردی عالی داشتند. همانطور که چند روز پیش گفتم هنوز عنوانی فتح نکرده ایم، اما هنوز این رؤیا زنده است.

امیدوارم که در پایان دیدار فینال، لبخند بر لبان ما باشد و در پایان اشک شوق جاری شود. همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است. به انجام این کار نزدیک تر شده ایم و باور دارم که پیروز خواهیم شد. با سخت کوشی زیاد، تواضع و روحیه فداکاری که همیشه در کارنامه ام نشان داده ام، این نوع چیز ها شدنی هستند.

یورو 2004 خاص بود، من تنها 18 سال داشتم و آن اولین تورنمنت من بود. حالا دوباره به فینال رسیده ایم و امیدوارم که در آن برنده شویم. این تیم شایستگی اش را دارد، من و هواداران هم شایستگی اش را داریم. فکر نمی کنم خیلی ها تصور رسیدن ما به فینال را داشتند، اما به فینال رسیدیم و این باعث افتخار من است. مسلماً ما یک تیم هستیم. تیم ملی متحد است. از همان ابتدای بازی ها اینطور عمل کرده ایم. سعی کرده ام نه تنها با گلزنی بلکه با جنگدین به تیم کمک کنم. برای رسیدن به فینال باید هر 23 بازیکن حاضر در ترکیب تیم بجنگند. خیلی خوشحالم. از ته قلبم باور داشتم که پیش خواهیم رفت. شاید آغاز کار آنطور که می خواستیم نبود اما این دوی 100 متر نیست، بلکه یک ماراتن است.

وی درمورد هم تیمی خود، گرت بیل هم گفت:

من در پایان بازی با گرت بیل صحبت کردم و به خاطر تورنمنتی که داشت و به خاطر دستاورد های ولز، به او تبریک گفتم.

و در نهایت راجع به برابری با رکورد گلزنی میشل پلاتینی در تاریخ رقابت های یورو گفت:

شکستن رکورد ها همیشه خوب است، اما مهمترین چیز برای همه بازیکنان و کادر فنی رسیدن به فینال بود. من رکورد های زیادی شکسته ام و به انجام این کار ادامه خواهم داد، اما مهمترین چیز رسیدن پرتغال به فینال بود. پرتغال تنها در کریستیانو رونالدو خلاصه نمی شود، ما یک تیم هستیم. اما امروز موفق شدم گلزنی کنم و با به ثمر رساندن این گل کمک کردم تا تیم به فینال برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.